fredag 29 januari 2010

fireflies

godmorgon världen, fredag. Underbart, och det bästa är att vi är lediga från skolan idag! Ikväll ska en söt tjej firas, så italenskt står på menyn och klackarna är i taket.
Förövringt hittade jag till motala igår, kikade en stund på min tjej när hon tränade, träffa mickelicios en stund, sen träffade jag Oskar. Så nu är jag strandsatt här och fireflies har gått på repete hela morgonen. Alldeles underbara låt.
Denna helg började fantastiskt, och bättre kommer den bara att bli!
Ikväll mys med fantastiska brudar.
Imorgon först jobba med min lillatjej, sen parken.
Söndag, nje då mår man nog som man förtjänat.

2 kommentarer:

  1. härligt då frida:)
    trevlig helg då unge!:D

    SvaraRadera
  2. ohja! hoppas du får en härlig helg du med, ungeeee! (:

    SvaraRadera