tisdag 19 januari 2010

lycklig tjej!















nu är det snart dags för vår sista APU period. Detta val av plats har varit det svåraste... Min första period var jag på Parkgården, där trivdes jag som fisken i vattnet och tyckte då att jag hade den bästa apu platsen. Sen nu i höstas var jag på IVS, jisses. Det kändes helt rätt att vara där, och tydligen verkade det gått bra för att jag nu får göra små vikariejobb då mitt schema passar med deras! Så jag klagar då inte.
Praktiken på IVS är svårslagen på alla sätt tror jag, elever, personal, arbetsätt... Ja allt passade mig perfekt. Tror att det är något jag vill arbeta med i framtiden, nu när jag lagt ner hoppet om polisyrket.
Idag fick jag reda på att jag ska få vara på Ramundsberget i 3 veckor och utföra min praktik på skidor! tjohooo! Hela dagarna i backarna och kvällarna på afterski, passar mig nog rätt bra det med.
nä nu ska jag gå och kolla på en snygg kille. Alltså, kolla på Paradise hotell

2 kommentarer:

  1. cimon är inte en snygg kille frida! du har dålig smak! hahaha <3

    SvaraRadera
  2. haha, cimon är visst snygg! Eller nja, eller jo. Men de andra karlarna där är ju inte fy skam heller ;) <3

    SvaraRadera